Friday, 4 January 2013

Ku Ditinggalkan Lagi ..


Waaaaaa sedih nyaa .. sepatutnya aku ikut encik tunang balik kampung .. tapi last minute xjadi .. xmuat keta .. sebab encik tunang bawak balik budak2 aka anak buah dia skali .. dia balik kb pun sebab kerja .. tapi aku nak ikuttttttttt .. nak balik jugakk .. dah mintak cuti pun hari isnin depan .. last2 xjadi .. sedih gila baban ni haa .. terus xde mood nak buat kerja .. nasib la kerja xbanyak .. ikut hati nak balik terus je .. tapi sebab bukan kerja company babak sendiri xleh la buat macam tu ..


Benci betul bila dah beri harapan lepas tu cancel .. bukan xnak faham keadaan tapi xboleh terima .. boleh macam tu??? ni dugaan tunang ke ehh?? ke aku je yang emosi lebih .. hmmm baru ingat nak balik bincang ngan family pasal majlis kami .. bincang melalui phone xbest .. xpuas rasanya .. xkan nak balik ngan bas kot .. xnak lah .. letih kalau cuti kejap je .. aku plak xtahan sejuk .. dalam bas mesti xleh tido punya .. lagi la letih ..


Nampak gaya kena tunggu Chinese new year  jugak la .. lambattt lagi tu .. sebulan lagi .. ada public holiday nati 24 jan hari khamis .. boleh je sambung cuti sampai isnin tapi dah akhir bulan camtu confirm la duit dah tarakkk .. cane nak balik .. eiii geram betul asal la xboleh tinggal kan je sorang anak buah dia tu .. lau takut effect kerja dia lambat siap biar aku je ganti pergi kerja .. @___@ aduhhh lapar la pulakk, baru nak boikot xnak makan .. tapi dah pukul 2 kalau nak g makan pun .. kejap lagi teknikal meeting pulak .. tension! aku dah la xde mood ni ..


Hetchuuu b sebab xnak bawak balik ayg skali .. hetchuuu hetchuuuuu .. -___- hetchuuu but i lab u ....