Tuesday 8 January 2013

Gambar Konvo


As Salam

Semalam kat office dapat call dari posman cakap nak hantar barang .. aku ingatkan barang office punya .. rupanya dia cakap kat rumah aku .. aku pelik bin ajaib sebab barang ape plak la kan .. aku xde beli barang online ke hape .. kalau ada pun aku guna alamat office .. xde nak guna alamat rumah sebab dah tau most of time aku kat office .. aku pun dengan selamba je suruh abang posman tu tinggalkan barang tu kat kedai runcit kat bawah tu je .. nanti aku ambik ..


Bila dah balik lupa la plak nak ambik .. nasib la masa turun beli barang, dah nak naik lif dah pun .. teringat yang posman ada hantar barang .. terus pergi tanya kat kedai tu .. dapat je macam aihhh ape yang macam besar semacam je sampul ni .. pastu belek punya belek ada la tulis kat situ GMI .. owwwww baru teringat ni mesti gambar konvo .. aku lupa plak yang aku bagi alamat kat kajang .. aku punya la duk call adik aku kat kampung tanya gambar konvo dah sampai ke belum ..-___-



masa bukak tu aku xde la eksaited sangat pun .. sebab dah dapat agak mesti gambar aku hodoh punya .. T___T .. sebab aku memang x photogenic ..  tapi eksaited siket tu adalaa ..  huhu .. bila bukak je teruss *nanges* benar bagai diduga .. rasa macam xnak letak dalam frame je .. keciwaaaaa .. 



yang tukang bagi scroll tu lagi kacak dari aku .. dengan double chin nya jelas kelihatan .. hampehhh .. dah la dapat 3 keping gambar je pun .. tapi satu pun xde yang cantik .. yang boleh tunjuk kat anak2 cucu nanti .. 



nampak gumukk laaa dagu berlapis gitu .. *nanges lagi* dah la senyum nampak gigi .. xcomeii langsung .. penat je belatih depan cermin cara senyum xnak nampak gumuk .. -___-


 
 
yang gambar last paling xleh blah .. OKU trus aku .. *fensan*



No comments: