Saturday 6 August 2011

Ayam Uncle Bob ..

Assalamualaikum ..


Hai korunk .. mesti semua dah kenyang kan n mesti korunk semua bukak puasa makan hebak2 kan .. saya berbuka xmakan nasik hari ni .. makan ayam jee .. tapi bukan ayam kfc atau mcd yang macam kebiasaannya .. tapi ayam uncle bob .. sedap wei korunk .. xtipu .. ada sesetengah orang panggil ayam uncle bob ni ayam gunting .. sebab memang ayam ni dipotong dengan gunting .. lain dari yang lain ..


ada spicy dan original .. dua2 pun sedap .. tadi saya beli dua2 .. bukan saya beli .. ehem2 yang belikan .. hehe .. makan time panas2 lagi sedap .. rangup .. kalau kat bangi ni yang saya tau laa .. ada kat downtown jalan reko ..

ni sebelum digunting .. 




ni dah siap gunting .. spicy punye .. sedapppp ..
yang ni original .. sedap jugak ..
harga boleh tahan laa .. agak mahal mungkin .. tapi berbaloi dari segi rasa .. satu RM 5.50 .. dari makan ayam rangka RM 3.50 tu .. dulu saya suka makan ayam rangka sebab banyak tulang .. tapi sekarang susah nak cari yang sedap ..

No comments: