Monday 18 April 2011

Doraemon Final - Doraemon die .. sob2 =.=




korang penah tau x ending cite doraemon ?? penah tgk x ?? saya dari kecik tgk doraemon ni .. tiap2 mggu wlaupun cite dia ulang2 je .. smpai skrg pun .. lau blk kmpg still lgi tgk doraemon ngan anak buah saya .. sedih gle tgk ending ni .. xpenah tau lak ending die doraemon mati .. waaaaaaaa .. sob3 .. sedih2 .. nak baldi pleaasee ... :(


xcaye korang tgl la sdiri .. saya nak layan perasaan jap ni .. lau lepas tgk xnanges mmg korng xberperasaan atau pun berjiwa kental .. ok xnak merepek lagi .. layan ending doraemon yg pilus sekali ni .. :(



9 comments:

fatinyana said...

aah ade dengar gak..doraemon mati last2 nnti
ades..takde dah la watak sikucing yg cerdik nie hehe
tak mo sedey..nnti kite cari kucing baru neh hheeee

fatinyana said...

hehee aah ade dengar gak doremon mati
xmo sedey2 yep hee

Nana Hussin said...

mesti awk xtgl lgi kan .. tgk la wak .. confirm nanges ..

Unknown said...

dah lama kot tak tengok mende alah ni haha

Nana Hussin said...

wah cam cik epal in the house .. hehe .. sukeeee .. :)) saya pun same laa .. tp trkejut la tgk ending die camtu .. cam xsesuai je kan ..

Aziz Syaidahtul said...

doreamon ada 3 ending series kan... ada satu yg official pnya vol 1773 kalau saya x silap... google2... keh3

Nana Hussin said...

iye eh .. xtau plak saya .. ok2 t saya tnya encik google .. hehe .. thanks 4 the info .. :))

Raf said...

x silap ada 4..

1 lagi kena banned sebab dia kata Nobita yang merupakan pelajar pintar akhirnya menjadi gila sebab ada ketumbuhan di otak x silap..

Then, semua cerita pasal doraemon dan len2 tu hanya lah igauan imaginasi dia je..

www.apit555.blogspot.com

Nana Hussin said...

hehe .. entah la awk .. macam2 version sbenarnya doraemon ni .. xkisah la kan ..yang penting kita enjoyyyy ..:P