Friday 11 January 2013

Garlic Bread


Bila time malas nak masak n konon-konon nak diet .. ni la makanan aku .. senang, cepat dan sedap .. selalu garlic bread aku suka letak cheese .. selalunya aku guna roti sandwich gardenia tu je .. tapi hari tu teringin nak rasa french bread pulak .. selalu pergi giant nampak pak arab beli roti tu .. teringin gak ar nak rasa .. so balik try la buat garlic french bread ..



comeeiii x alat pemanggang i .. beli kat daiso 5 hinggit .. multipurpose punya pemanggang .. tapi xpenah lagi cuba panggang benda lain selain roti .. haha .. aku buat sendiri je garlic spread ni .. senang je pun .. tumbuk bawang putih sampai lumat, gaul dengan butter atau planta .. aku guna butter yang lebih buat kek hari tu .. ekekeke .. buat banyak2 simpan dalam peti .. kan senang bila rasa lapar boleh terus buat .. tapi kalau malas nak buat sendiri garlic spread ni .. boleh beli kat jual barang bakery ..




ni lepas dah letak cheese .. oh terhangit sedikit .. haha .. cheese yang ni lambat siket nak cair .. dah hangit roti hakak cheese nya xcair2 .. selalu guna kraft tu je .. yang tu senang nak melt .. tu yg sodapp tu .. ni aku beli jenama arab kat giant .. sebab tengok tebal2 segar bugar terliur sudah .. huhu .. makan panas2 sedoppp nih .. *lap ai lioq*


No comments: