Thursday 30 June 2011

Update setelah sekian lama menghilang ..


Assalamualaikum ..

Hmm .. lamanya xupdate blog .. heee .. rindu nye kat blog ku cyg ni .. hak2 .. gediks .. okey hari ni nak membebel je sebab xde motip pun nk tulis entry ni .. just nk membebel sorang2 asal lama xupdate blog  ..


actually saya xkemana pun .. duk rumah bela perut je .. hari2 makan tidur makan tidur je .. ohhh kenapakah begitu .. hehe .. dasar pemalas .. xde koje ..
entah kenape malam ni tibe2 datang angin rajin lak nak update blog .. rasa cam nak buat makeover my blog je .. 


nak buat header baru pastu nak gantikan pic2 tu ngan yg baru .. background xnak tukar .. rasanye dah elok la kaler itam kan .. hmm so mlm ni nk berkerja keras .. haha .. over gile .. yelaa saya ni kan xde bakat lam kerja2 edit editan ni .. sebab tu header saya  plain camtu je .. xkreatif langsung ..


dah kata nak membebel kan .. so entry ni hanya penuh dengan tulisan jelaa yek .. hehe .. sejak dua menjak ni saya dah kena insomnia .. bukan amnesia ye kawan2 .. ni nyakit xleh tido malam .. mata saya ni cerah je bila malam .. 


tapi yang xbest ni bile xcukup tido ataupun xtido malam .. actually tido siang ngan tido malam ade beza tau .. sebab tu walaupun kita tido waktu siang tapi badan still rasa penat .. sakit kepala xyah cakap la .. ni berdasarkan pengalaman saya la .. lagi satu susah nak berry .. sakit perut .. tapi bila masuk toilet xterkeluar la plak .. memang siksa bile susah nk berry ni .. 


dan  ape yang penting bile xleh tido saya mesti rasa lapar .. kejap2 lapar .. pastu bile lapar mesti nak makan kan .. xkisah la makanan ringan ke berat ke semua bedal ah .. memang xde kehidupan yang sihat .. diet yang sihat memang xde ah .. teruk betul saya ni kan .. 


No comments: