Tuesday 20 March 2012

Short bob hairstyles ..

Hyep ..

Dah lama sebenarnya mengidam nak potong rambut .. nak kasi potong pendek punya bagi nampak ala muda remaja gittewww .. haha .. takde lah sebenarnya saya rimas rambut panjang .. kan dah pakai tudung sekarang .. rambut saya yang asli straight dah jadi asli curl dah tau .. asyik duk belit-belit dalam tudung .. lagipun dah lama tak rambuit pendek .. since couple ngan MA die tak bagi potong rambut .. dulu kan free hair .. MA suka gugurl rambut panjang .. paling pendek pun pernah potong 2 tahun lepas .. tu pun paras bahu aje ..


So sekarang ni memang tengah bersemangat nak potong rambut .. dah mintak izin ngan MA pun .. cehhh mintak izin bagai la plak kan .. hoverrr .. hehe .. tapi terselit jugak la ketidakyakin diri ni .. kan jadi ntah ape-ape plak .. konon-konon nak nampak cute .. alih-alih nyesal .. tak nak la macam tu plak kan .. so tadi duk google contoh-contoh short bob hairstyles .. para retisss ni memang la cantik kan .. gaya ape pun cantik .. jom la vote for me yang mana agak-agak sesuai dengan saya .. rasa macam nak edit photoshop je gambar diorang letak muka saya .. ahahaha .. okeyy apekan daya .. tak pandai guna photoshop .. jakun ..


1) Sangat cantik .. tapi adakah saya akan secantik ittewww ??? oh helloooo .. haha



2) Yang ni pun suka .. sebab rambut saya memang kacau bilau sekarang so budget kalau potong jadik camneh!!



3) Yang ni comel sebab dia super comel .. tak mungkin !!




4) Yang ni pun comel .. tapi agak pendek sangat ..




5) Yang ni pun okayy ..



6) Ini pun suka gak ..



7) Yang ni biase je .. tapi sebab kaler rambut itam so list jugak ..



8) Okey maybe yang ini .. mane tau boleh jadik cute macam agnes .. dushhh .. haha



yappp .. itewww jelaaa list nyeh .. okehh ..mai kita paqaq pikiaq dulu meh .. haha .. okey lah malam ni nak mimpi dulu yang mana satu paling chomel .. hahaha .. hmmmmm b tolonggg ..

No comments: