Tuesday 6 January 2015

Selamat Tahun Baru 2015

Assalamualaikum..

Entry pertama tahun 2015. Emm dah masuk 5 tahun blog yang ntah ape2 ni.. kahkahkah.. aku start blogging masa zaman kegemilangan semua orang nak ada blog.. so aku yang budget xnak ketinggalalan zaman, mesti la nak kena ada blog gak kan.. first2 menulis banyak gak la entry merapu aku yang sekarang ni aku dah delete.. hehe.. dulu gigih jgk la blogwalking tinggalkan link bagai untuk dapatkn follower and reader.. sekarang tidak lagi.. dah lama kot macam tu.. aku update pun ikut mood pastu sebab utama blog ni masih wujud pun sebab senang aku nak baca entry2 baru blog yang aku follow.. macam the kasih tu wajib kot baca walaupun busy.. hehe

Sekarang ni aku tulis blog untuk suka2 jelaa, kenangan supaya aku ni xlupa.. xkisah pun ada reader ke x..mostly entry aku sekarang about my life and my little one.. perkembangan my little rania yang sekarang ni dah masuk 7 bulan.. seronok tengok dia membesar.. dah pandai macam2.. nanti aku update perkembangan rania 7 bulan pulak.. kejap je masa berlalu.. umur pun makin meningkat.. azam baru aku satu je.. nak jadi hamba, anak, isteri dan ibu yang terbaik buat family aku.. InsyaAllah.. Amin..


No comments: