Friday 10 July 2015

Last Day

Assalamualaikum..

Hari ni aku last day kerja, pasni jadi full time house la pulak.. perasaan tu bercampur.. sedih pun ada.. gembira pun ada.. takut pun ada gak.. 3 tahun jugak aku kerja kat sini.. dari zaman bujang sampai anak nak masuk 2.. tapi rezeki sampai sini je.. mungkin ada yang lebih baik menanti lepas ni.. InsyaAllah..

Aku memang dah lama ada niat nak berhenti since dapat baby la.. tapi sebab takut xmampu nak handle n xmampu dari segi kewangan la kan.. hidup di kl ni sorang je kerja memang sakit laa.. lagi2 kita yang baru nak menapak ni.. risau xcukup duit bulan2.. bila dah ada baby lagi la risau.. mana duit pampers, susu, nursery.. nursery pun bukan murah ye.. tempat aku hantar rania tu dekat kampung melayu ampang rm 400 sebulan.. tu pun lepas aku survey banyak tempat ni yang dikira murah sikit dah ok..

Lepas ni xtau la boleh layan blog lagi ke x.. huhu.. kita tunggu dah lihat jelaa.. aku sekarang dah masuk 3rd trimester dah.. dah 28 weeks.. 7 bulan la.. lagi 2 bulan je nak keluar dah lagi sorang.. huhu.. aku masih xtau lagi jantina baby.. scan hari tu xnampak.. doc cakap maybe gugurl lagi.. hewhew.. minggu depan aku appointment scan lagi.. harap2 kali ni nampak la..

Plan lepas brenti kerja nak bisness la kan.. teruskan aku punya bisnes kek biskut aku tu.. ada plan nak buat makanan jugak.. tengok la lepas raya nanti macam mana.. harap jadi kenyataan la.. dah xde alasan lagi dah.. dulu alasan kerja.. tapi now takut alasan anak la plak kan.. hewhew..

Hmm bye2 semua kawan2.. bye2 kerja melambak2.. bye2 bos.. bye2 semua.. doakan semuanya dipermudahkan.. Amin..

No comments: