Monday, 9 May 2011

Malaysian Feeling Korean ..



Terkejut bile smalam house mate saya tunjuk pic K-Pop versi Malaysian .. xtau la samaada saya ni ketinggalan ke apa .. tp siyes baru tau pasal ni .. almaklumlahkan .. busy .. heheh .. sangat laa tu .. :))



nama kumpulan pun sweet sngt kan .. gula2 .. haha .. kalau nak cite pasal seksis ni .. saya rasa ramai je artis Malaysia yg seksa n seksa kan .. tp kenapa diorg ni menyeksi semua org kutuk bagai nak rak .. kalau saya yg kena kutuk cam diorng ni nak konfem dah saya xkeluar rumah .. nyorok dalam bilik je ..huhu


kesian jugak la kat diorng ni .. mereka ni sbenarnya ikut perkembangan semasa la korang .. sekarang ni kan fenomena K-Pop ni macam satu wabak kat M'sia .. semua org suka .. dari peringkat budak kecik, anak dara sampailah peringkat makcik2 .. jadi semestinya pada pendapat diorng xsalah kalau nak cuba nasib mane tau glamor macam geng2 korea nih .. haha







bagi saya la yang slah nye diorng ni sbb xde identiti sendiri n fefeling nak jadi k-pop artis sngt .. sbb kalau nak cite pasal seksi ni .. artis2 manga lagi menyeksi habis kan .. n boleh dikatakan jugak .. kebanyakan artis ni mmg seksi pon .. lagi satu geng gula2 ni pun kita xtau dia ni islam ke x .. nama diorng pun pelik2 je .. xtau la kot saje letak nama glamer .. tp muka diorng pun bukan mcm org semenanjung je ..


meimei .. dia ni bagi saya yg paling comei dari yg lain ..


chacha .. yg ni boleh tahan la kan ..


joy .. no komen !


achie .. No komen !!


erwina .. NO KOMEN !!!


ni geng pompuan .. jgan xtau .. lelaki pun ade tau .. lagi gempak .. tayang body habis .. muka nk kata jambu .. lagi elok jambu batu rasanya .. sedap gak lau makan .. entah kenapa la diorang ni feeling nak jadi artis k-pop sngt .. k-pop tu maksudnya korean pop .. entah2 dak2 ni xtau ape maksud k-pop main bedal je .. janji nak glamer beb ..


euuuwwww .. xkose mak ..


wat poster untuk cite hantu pun boleh ni ..


motif bergambar begini ? tidak diketahui ..


geli okeeeyy ..


tgk yg versi lelaki ni lagi geli gelaman .. yurks .. mmg the first n ever .. sbb xpenah lagi kot artis lelaki yg tayang rangka bagai ni .. artis pompuan yg tayang body mmg dah slalu tgk dah .. lagi satu ntah lagu mcm mane laa yg diorng nyanyi ni kan .. jangan nyanyi lagu Nobody versi Melayu sudah ..

8 comments:

aRaN said...

ohhh meimei my dear hahhaa

Nana Hussin said...

amboi2 aran .. bukan maen lagi ye .. haha

hakeem kira said...

kan . feel yang berbeza dgn real k-pop . kalo artis lelaki korea buat camtu tak da la aku geli sgt mcm tgk dorang ni .

Nana Hussin said...

tulaa pasal hakeem .. tgk muka pun dah konfem2 melayu .. tp wat rosak bangsa je .. org korean tgk mesti gelak guling2 punya ..

Mr.S said...

haha,na..mane iklan ko??ak nk klik..ramai pengikut ko skang..jelesssssss...huwaaaaa..hahahaha

Nana Hussin said...

menganjeng eh .. hehe .. jgn jeles laa kan aku pengikut ko .. :))

aDda said...

gila seksa yg atas tu...

Nana Hussin said...

haha .. xkose nak nengok nye .. ganteng xpe la jugak kan .. hahaha