Saturday 16 July 2011

Rumah Impian ..

Ini adalah impian semata .. xsalah kan untuk berangan .. mana tau tercapai nanti .. hehe .. semua orang pun mesti ade rumah impian masing2 kan .. yelaa semua orang nak tinggal kat rumah yang selesa, cantik, mendamaikan dan macam2 lagi kan .. pastu angan2 nak tinggal kat rumah tu dengan orang yang tersayang dan baby yang comel .. kan kan kan ??? hehehe .. ke saya je yang psycho macam ni .. xkan ..  haha .. 


Okeyyy .. rumah saya xsemestinya rumah bangalow yang besau .. rumah yang kecik pun xpe .. asal selesa untuk family saya nanti .. yang penting ada laman .. yelaa nanti anak2 saya yang comel nak main kejar2 kan .. hehe .. xde laman yang luas pun xpelaa asalkan ade taman .. boleh la santai bersama keluarga dihujung minggu kan .. 

agak melampau la lau saya kata nak rumah kat tepi pantai kan .. tapi lau saya kaya saya nak buat satu rumah kat tepi pantai .. untuk holiday jee .. haaa cam dalam muvie tu .. hak2 ..
hmm .. cantik .. pastu bela ikan .. petang2 bagi ikan makan .. wah ! romantisnya .. hahaha .. 

tapi saya lgi suka yang macam ni .. boleh bersantai santai .. tido petang ke kan .. hehe ..

lau dalam rumah pulak .. saya xkisah pun perhiasan tu mahal ke x .. janji cantik mata memandang .. yelaa rumah kalau sempit tapi pandai susun atur barang nampak cam luas dan menarik jugak kan ..okey ruang dalam rumah plak saya nak macam ni .. 

ruang tamu .. untuk para tamu shaja .. ngehehe ..
ni ruang bersama family .. 
bilik tidur utama .. 
oh !! agak seram bila malam hari .. ni bilik anak lelaki boleh la .. 
untuk baby girl ..
ni untuk boy .. tapi buang bear tu dulu .. hehe .. 
cantiknya toilet ..

dan yang paling perting sekali dapur .. yelaa orang tua2 cakap .. lau nak laki tu lekat kat rumah kena tambat hati laki dengan masakan .. sebab tu dapur kena la elok .. susun atur pun kna teliti dan selesa .. yang penting senang tu diguna nanti .. 

simple je kan .. suka yang ni ..
ruang untuk santap .. 
lebih kurang camni laa .. kan senang keje .. :))

tu jelaa kot .. haa bertuahkan sape bakal suami saya .. dapat calon isteri yang xdemand macam saya ni .. hehe .. haa incik bakal suami sila la kumpul duit dari sekarang ye .. hahaha .. 


No comments: