Tuesday 23 June 2015

Projek Raya 2015: Dahlia Cheese

Assalamualaikum..

Hari ni nak update pasal beautylicious kita..dah lama xupdate.. lgpun anak kecik kan takut xde masa kalau amik tempahan.. pastu ngan tengah preggy pulak.. tapi untuk raya memang dah plan nak buat jugak sikit2.. tapi xkesampaian pulak..

Hmm sebabnya mula2 tu plan nak tumpang jual biskut raya kat kedai kawan ayah rania time bulan puasa.. bukan nak buat banyak pun 2 ke 3 jenis je.. pastu choco brownies, brownies cheese dengan creampuff.. tapi masa dekat puasa tu kawan kita tu bgtau xjadi plak nak niaga time puasa.. xpelaa xde rezeki kan.. nasib baik belum buat stok biskut lagi.. cuma buat untuk tester..

Tapi sebab dah ada sedikit semangat yang hilang tu aku tetap buat jugak biskut untuk tempahan dan untuk family dan diri sendiri.. lebih kepada buat untuk diri sendiri n family.. tapi kalau ada yang nak selit2 order tu boleh la selagi termampu.. aku cuma buat 3 jenis je.. yang ada stock sekarang hanya dahlia cheese.. lagi 2 tu tart nenas dan hershey kises cookies..


tulaa rupa dahlia cheese versi aku.. omeyy x.. haha.. yang penting rasa meletop cair dalam mulut.. nak order boleh email atau like fb beautylicious oteyy.. nanti dah ada stock biskut lain kita update.. harga RM 28/50 biji 1 balang..


No comments: