Wednesday 12 November 2014

My Baby Girl

Assalamualaikum,

Alhamdulilillah, baby girl ibu dah pun 5 bulan. Kejap je dah 5 bulan. X perasan bila masa anak ibu ni dah besar.. haha.. Ape perasaan dah ada anak?? mesti la seronok bahagia indah semuanya lah.. tapi jangan ingat ada baby ni best je.. dapat baby pun satu dugaan jugak. Macam mana sabar nak layan kerenah anak, nak bahagi masa untuk anak suami keje n keje rumah lagi.. haa bukan senang ok.. kena full komitmen.

Entry ni just nak perkenalkan baby girl jantung hati ibu dulu. InsyaAllah kat sini aku share pengalaman sepanjang megandung, bersalin dan jaga baby. Banyak benda nak share ni.. Lau ada masa aku share.. Aku pun busy je memanjang.. Ni pun kat office masuk awal boleh la update kejap.. lau kat rumah harom laa.. nak bukak fb n instagram pun susah.. sedihhhh




Hi.. Nama saya Aleesa Rania.. Ibu panggil saya ania, sayang, adik, manja semua ibu panggil.. haha.. rindulahh die tuuuu.. muahh ciked..

Sekian..

No comments: