Tuesday 5 April 2011

Change secret yahoo question ..

ni permintaan dari kawan saya yang fb dia bru je kna tukar passwd ngan bf die .. kesian tul .. nasib baik soalan xkna tukar .. lau x .. say gudbye jelaa kat acc yahoo tu .. ngan fb skali pun bye2 jugak ..



ni cara nak tukar secret question tu .. kwn saya ckp die xjumpa nk cari .. ok ni saya bgitau step by step okkee .. cara ni bagi yang dah dapat reset blk yahoo acc die saje .. cara nak reset yahoo passwd saya dah share kat entry ni ..



first skali sign in yahoo acc anda .. kat yahoo first page tu kan ade Hi, nana button tu kan .. nana tu name kamu la k .. saya letak contoh je .. bile tekan situ kluar profile, updates and account info .. sori la kalau xfaham .. ayat sehabis baik dah saya guna ni .. haha


kat situ laa nak tukar secret question tu .. tgk tips yang saya bgi kat entry cara nak secure facebook akaun ..
ingat jawab soalan btul2 kalau syg kan acc kamu yee .. :)



dah selasai ubah boleh letak gambar ni kat fb kamu .. haha 








No comments: