Monday 11 April 2011

Rawatan selulit membawa maut !


menakutkan !! tgh bekfes tdi baca kosmo .. terkejut gle baca satu brita ni .. 2 wanita berdepan maut selepas suntik ubat rawatan selulit .. xsangka benda ni terjadi gak kat malaysia .. saya penah tgk video kat youtube pasal benda ni .. tp kejadian kat jepun .. video pompuan jepun yg saya tgk tu tunjuk real punya .. saya tgk sambil pejam mata .. +.+
 


gejala yg dialami sama jee .. gatal2 smpai mgakibatkn luka yg susah nk sembuh .. menurut kosmo gejala tersebut disebabkan oleh bakteria mycobacterium ablessum yg boleh m'bawa maut .. bakteria ni myebabkan sel kulit mati dan jika lmbt buat rawatan mmg boleh myebabkan maut .. sbb luka tu akan berair, bernanah n berlubang .. haaa ngeri xngeri ..


nk cantik punya pasal sakit jadinya .. mintak jauh la .. magsa tu pun bukan gemuk pun .. berat badan dia 47 kg jee .. sama mcm saya .. tu pun nk suntik ubat bagai .. dah la mahal kot ubat tu .. Rm50,000 .. pastu rawatan lagi .. mmg org kaya kot die ni ..



hmm ..kenapalah ubat2 mcm ni boleh lepas plak kat malaysian nih .. org kita dah la senang sngt terpengaruh dngn benda2 utk kecantikan ni .. nak cantik boleh tp secara sihat la kan .. nasihat saya jgn mudah sgt terpedaya dngn ubat2 klinikal camni .. bnyk keburukan dari kebaikan .. baik lah buat senaman n amalkan makanan yg sihat ..





No comments: